Garantie voorwaarden

Productgarantie Omni keukens, Omni stone®

Op artikelen uit het Omni-keuken, Omnie-stone® assortiment kunt u,
als u een gegronde klacht heeft, op het volgende rekenen;

–       Tot één jaar na de afleverdatum zijn de kosten voor reparatie of vervanging, met inbegrip van vracht- en voorrijdkosten, volledig voor rekening van Omni keukens

–       Na één jaar en tot twee jaar na de afleverdatum is 2/3 gedeelte van de kosten voor reparatie of vervanging, met inbegrip van vracht- en voorrijdkosten, voor rekening van Omni keukens

–       Na twee jaar en tot en met 5 jaar na de afleverdatum is 1/3 gedeelte van de kosten voor reparatie of vervanging, met inbegrip van vracht- en voorrijdkosten, voor rekening van Omni keukens

–       Na verloop van 5 jaar na de afleverdatum vervalt alle productgarantie

Deze productgarantie is overdraagbaar indien u gaat verhuizen, echter moet degene die aanspraak wil gaan maken op de productgarantie wel voldoen aan de voorwaarden voor de garantie.

Indien er sprake is van garantie op een artikel dat op dat moment niet meer leverbaar is, zullen wij een passend alternatief aanbieden.

Indien u de montage zelf heeft verzorgd dan dient u de materialen die onder productgarantie na geleverd worden ook zelf te (de)monteren.

Productgarantie aanrechtbladen, apparatuur en accessoires

In overeenstemming met de garantiebepalingen van onze toeleveranciers kunt u aanspraak maken op de productgarantie van uw aanrechtblad, apparatuur en accessoires indien deze ook bij ons zijn gekocht en op uw factuur vermeld staan.

Indien er sprake is van garantie op een artikel dat op dat moment niet meer leverbaar is, zullen wij een passend alternatief aanbieden.

Garantie op montage

U krijgt 1 jaar garantie op de montage van uw keuken indien u dit door ons heeft laten verzorgen. Deze garantie heeft betrekking op aantoonbare montagefouten. Niet onder deze garantie vallen de aansluitingen van uw keuken. Tijdens montage van uw keuken wordt uw keuken aangesloten door de monteur en deze zal de werking hiervan testen. In het geval de werking van de aansluitingen niet getest kan worden dan is het eventueel onjuist aansluiten van uw keuken uw risico.

Een garantieaanvraag doen

Er zijn verschillende manieren om een beroep te doen op de productgarantie,
hieronder de verschillende mogelijkheden:

–       Via de website www.omni-keuken.nl onder het kopje contact. Klik “garantie of service aanvraag” aan en vul het contactformulier zo volledig mogelijk in

–       Via het telefoonnummer van de klantenservice +31 (0) 6 38 37 63 94 na het stellen van een aantal vragen zorgen zij ervoor dat uw aanvraag spoedig wordt behandeld

–       Schriftelijk t.a.v. Omni deurtjes B.v., klantenservice garantie, Zuidhaven 9, 4761 CR Zevenbergen.